Obserwatorzy

poniedziałek, 18 października 2010

Różowy tydzien, losowanie i podsumowanie :) i Szufladowe wezwanie

Ostatnie losowanie, a w nim , tak jak zapowiadałam, chciałam wyłonić 2 zwyciężczynie.

Otóz, pierwsze losowanie wygrywa.....

Butterfly
Losowanie drugie wygrywa.....

Joie

Gratuluję dziewczyny, proszę o adresy tych, których jeszcze nie mam.

Mam teraz dylemat, czy pokazywać Wam, co wy7grałyście, czy wolicie niespodziankę?
Dobrze byłoby gdyby wypowiedziały się laureatki poszczególnych zabaw.
A mnie i Wam przyda się podsumowanie całego tygodnia:):)
Zabawa 1- Joie
                                                                       zabawa 2- myśli krzyzykiem pisane
zabawa 3-Roma
zabawa 4-Lejdik
zabawa 5-Cytherea
zabawa 6-Butterfly
zabawa 7 -Joie
Patrząc na listę, widzę, ze Joie otworzyła i zamknęła różówy tydzień,  Gratuluję Aga,
Mysli krzyzykiem pisane i Butterfly proszę o kontakt na maila ( roma_sk(at)go2.pl, bo Waszych adresów nie mam, nie znam, I czekam na decyzje czy pokazywać to co wygrałyście :):).Pozostałym, do których los tym razem sie nie uśmiechnął obiecuję, ze juz niedługo będzie kolejna zabawa,

a poniewaz w szufladzie kolejne wyzwanie...
pt,, Jesien za oknem,, moja propozycja przypominająca piękne jesienne liście...

9 komentarzy:

  1. Ale milusio... :* Już się cieszę na niespodzianki bo wiesz, ze w Twoim wydaniu je uwielbiam... :) Jeśli chodzi o mnie to, spokojnie Izuniu możesz pokazać to co przygotowałaś dla Nas... niech wszyscy podziwiają Twoje cuda... A te osoby które nie wzięły udziału w zabawie niech żałują i zazdroszczą... o!... :)
    I już Ci ślicznie DZIĘKUJĘ za cudowną, tygodniową zabawę... Naprawdę malusia... jesteś WIELKA!!! :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sie ciesze jak ogladam te Twoje cudenka to juz wiem ze napewno bede bardzo zadowolona z tego co dostane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę niespodziankę, tak mało miłych niespodzianek mam na co dzień, że każda najdrobniejsza cieszy mnie jak dziecko:)))
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość jaką nam dałaś tą zabawą, dzięki za czas który poświęciłaś, za Twoje zaangażowanie no i oczywiście za nagrody!!!:))
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś czas temu wpisałam swój adres coby się dowiedzieć gdzie kupujesz podzespoły do biżu...dzisiaj napisałam maila, ale nie wiem czy dojdzie, bo raz poprawiłam, ale nie jestem pewna czy drugim razem też dobrze wpisałam :) najwyżej będzie zwrot...na skrzynkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    praca piękna ;)
    bardzo dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co dobre szybko się kończy...Dziękuję pięknie za ten tydzień,za cudowną zabawę,za dreszczyk emocji w oczekiwaniu na losowanie.I choć tym razem los się nie uśmiechnął,to i tak było super.Buziaki dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, zaglądam dziś a tu taka niespodzianka !! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. tworzysz śliczności:) cieszę się, ze to akurat ja przypadłam ci w tej wymiance :)
    pozdrawiam
    Jagulka

    OdpowiedzUsuń
  9. Izula, stokrotne dzięki!!!!Świński ogonek mnie rozwalił, na łopatki obie!!!Mąż mój osobisty zrobił się podejrzliwy oraz zazdrosny, oraz ciekawy i nie wiem jaki jeszcze, ale mało apopleksji nie dostał na widok prezentu od Ciebie:D:D:D Normalnie chyba myślał, że jakieś boki uprawiam, tak mu się podobał ten wisior, że oddałby pół pensji za to, żeby się dowiedzieć SKĄD go mam!!A niedoczekanie;))
    Stokrotne dzięki za wszystkie dodatki!!Że też Ci się chciało ten nadruk naszywać.... Podziwiam!!!DZIĘKUJĘ!!!!:)***

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...