Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2011

Jajkuję i ja :)

Na Waszych blogach pełno już świątecznych akcentów, pozazdrościłam i ja i pojajkowałam troszkę.Na razie, na pierwszy rzut poszły pisanki zwykłe, najprostsze, ale pomimo to są zapowiedzią wiosny, jej zapachów, kolorów, wszelkiej odnowy. Jak zobaczyłam dzisiejszą pogodę, śnieg, mróz i wiatr, poszłam po aparat i zrobiłam zdjęcia kilku pisaneczek, zeby odegnać to zimsko na dobre.

mOTYWY bardzo popularne, zeby nie rzec oklepane, zdjecia nie oddają porcelanowego błysku ale i tak podobają mi się :).

7 komentarzy:

  1. I słusznie! Jak te pisaneczki oblukałam, to i mój widok za oknem przestał mnie denerwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiołki i bratki cudne... Znaczy się wszystkie jajca cudne ale tamte naj naj... :) Ale co się dziwić... Od tamtego roku mam fioła na punkcie bratków... :)

    A co do butelek... Mówisz która i jest Twoja... :)
    Buziolce... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ładnie,ale dla mnie najpiękniejsze pisanki to ta z fiołkami i bzem :)
    U mnie wczoraj śnieg-dziś mroźno,ale słonecznie.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak jeszcze raz... Misia gdzie takie kurki pod jajca można dostać? ;> No boska jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te jajeczka, aż pachnie konwaliami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakie śliczniutkie jajeczka!Urocze:)) Z całego serducha dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:)Bardzo mi miło:)Wiosenne promyczki i buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na widok tej z fiołkami, buzia mi się roześmiała od ucha do ucha:)Cudna !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...