Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

I po...

No wlaśnie minął tydzień od powrotu ze zlotu, co tu dużo mówić, było fantastycznie, jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak wielką pozytywną energią, każda z dziewczyn kipiała ciepłem i radością, dobrze było w tym uczestniczyć:)
Mam nadzieje, ze nasze serduszka wykonane do torebki spodobają  się pomysłodawczyni :) -Ani Mazoń
Tworzywem była glinka brązu, pierwszy raz miałam z nią do czynienia, Plusem jest, ze mozna zdecydowanie dłużej z nia pracować, nie wysycha tak szybko jak silver clay, pozostaje elastyczna i bardzo plastyczna. Nie wiem jak po wypaleniu, dziewczyny mówiły , ze zdecydowanie trudniej ją ,,obrobić,,
Wiem, ze jeszcze wypróbuję, ponieważ jakis czas temu kupiłam sobie 100g.  Aaaa, dodatkowym plusem jest jej postać - proszek, można rozrobić jednorazowo tyle ile potrzeba, :).
Żałuję ze ten zlotowy weekend tak szybko zleciał, mam wielki niedosyt, mam nadzieję, ze pojadę na kolejny :)
A na froncie robótkowym....w tygodniu nic nie robię, bo zwyczajnie brakuje czasu, zostają mi jedynie weekendy ....
tym razem musiałam zmierzyć się z zamówieniami specjalnymi :)


Komplet w błękitach z amazonitami dla koleżanki jako przezent dla przyjaciółki , bardzo sympatycznie mi się robiło :)
Dicze zęby to było nie lada wyzwanie...ale chyba jest ok,
a zawieszka- bardzo delikatna, taka jakie lubię :)

8 komentarzy:

  1. przepiękne biżutki :) bardzo delikatne i eleganckie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Izary
    Your creations are stunning.
    I love the earrings.
    Thank you for visiting and vote
    Have a creative week
    Big Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jak zwykle idealne :) Wisior z perłą jest uroczy :) A kły - bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna bransoletka:) Izunia niedlugo startuje, wiesz z czym:) napisze maila:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...