Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

Adwentowe wyzwanie -tydzien 4

Co prawdę w tytule jest tydzien 4, ale ponieważ chciałabym, zeby moje niespodzianki dotarły do Was przed Świętami, zadanie to konczę w środę.
Zadaniem jest ......Mikołaj lub choinka. Myślę, ze nie jest to trudne , a dodatkowy wybór ułatwia zabawę :)
Czyli link dozdjęcia, opis, zabawna historyjka, pełna dowolność :)
Mój Mikołak jest oczywiście bombkowy :)

a oprócz bombek, które kocham robić, ale zajmowały mój caly wolny czas, powstał jeszcze pierścionek-
który zalazł mi za skórę, ale z finalnego efektu jestem zadowolona :)
no i podsumowanie tygodnia 3...
kolejność zakwalifikowanych wpisów:
1-Aleja
2-Fairy
3-Joie
4-ma-szkarada
Szczęście uśmiechnęło się do ANi z bloga http://aleja57blog.blogspot.com/
poproszę o adres na maila: roma_sk@go2.pl

13 komentarzy:

  1. Gratuluję Ani :)
    Bombki twoje uwielbiam ale o tym wiesz bo już to pisałam :) Pierścionkiem tez się zachwycałam... Jednak warto być cierpliwym i powoli, małymi kroczkami dążyć do doskonałości... Tobie się udało:) Pierścionek jest doskonały:)
    A w temacie choinki to... Proszę bardzo... U mnie w domu już stoi... Wykonana własnoręcznie wczoraj... o taka :) http://www.garnek.pl/joie35/24178323/choineczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, cudna ta choinka, będę chciała taką w przyszłym roku :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy Malusia... Postaram sie zapamiętać... Ale TY też pamiętaj :) :*

      Usuń
  2. Pierścionek wygląda jakby był warty miliony :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slicznie dziękuję, nieskromnie powiem ze zadowolona jestem mimo wielu potknięć po drodze :)

      Usuń
  3. Wyjątkowo oryginalny pierścionek, przyciąga oko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale co się stało? To ja coś wygrałam? To ja chce ;)Adres na pocztę email? a już widzę adres ;) Strasznie dziękuję ;) jestem w szoku totalnym - chciałam Ci powiedzieć że pierwszy raz coś wygrałam - wcześniej nigdy się to nie zdarzyło :)Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie mam adresa a chciałabym posłac szybko :)

      Usuń
  5. Cześć - już jestem ;) Wysłałam emaila ;) mam nadzieję że nic nie pokręciłam, wiesz jak to jest przed świętami..buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka urocza, ale pierścionek to już absolutnie przepiękny! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Izary,
    Your Santa heart is beautiful and I love the ring.
    Wishing you a very Merry Christmas and wonderful new year.
    Hugs, Celestina Marie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...