Obserwatorzy

niedziela, 9 grudnia 2012

Adwentowe wyzwanie tydzień 3

dziś bardzo, bardzo skrótowy wpis,
Żałuję bardzo ze tak mało osób chce się bawić ze mną,  ale cóż zrobić :) SIłą nikogo zmuszać nie będę :)
Podsumowanie ,,gwiazdkowego,, tygodnia- jedna osoba-jedna nagroda dla  Joie :)
I szybciutko zadanie na tydzień...Była choinka, była gwiazdka,  w tym tygodniu wyzwaniem jest Anioł :)
zapraszam wszystkich chętnych, zdjęcie, wpis, inspiracja, wiersz, cokolwiek Wam przyjdzie do głowy a będzie związane z anioem :)
na zachętę- m oje anioły

8 komentarzy:

  1. Wszyscy wiedzą, że nie maja szans z Tobą wygrać :PPP Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją drogą kroczy Anioł, zaczepiam go i pytam - którędy do nieba? Anioł odpowiada - Niebo jest zawsze tam - gdzie mieszka miłość, znajdziesz miłość, znajdziesz również klucz do nieba ;) buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Izunia ja chyba gwiazdke przeoczylam...:( ale tu podsylam dzisiejszy post w ktorym motym gwiazdki sie przewinal;)
    http://makeweddingeasier.blogspot.com/2012/12/something-bluenaklejki-na-buty-slubne.html#comment-form
    Nad aniolem musze chwilke pomyslec.... Twoje pierwsze od gory cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izunia patrz, ja nieswiadomie te posty robie...ale, jak znalazl-anielska zawieszka:)))
      http://fairy-in-the-house.blogspot.com/2012/12/noel.html

      Usuń
  4. Izus cudne Twoje aniolki na bombeczkach,wybacz kochana,ze nie bralam udzialu w zabawie dopiero co sie uporalam ze swoim zamowieniem a tyle jeszcze mam do zrobiena w domciu.
    Najserdeczniej pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne serdeuszkowe bombeczki!!Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka śliczne... Ale Ty wiesz, ze ja uwielbiam Twoje bombki decu.
    Podsyłam linka do mojego aniołka http://cichutkikacikjoie.blogspot.com/2012/12/smutno-mi.html
    Nie jest to nic specjalnego... Ale dziś nie dam rady inaczej... Jutro mnie nie będzie... A chciałam zdążyć :*

    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się chętnie zabawię w "Anioła". Czy wysłanie linku wystarczy? Tu pokazuję moje anioły.
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=269611453162143&set=a.269611429828812.65839.100003398703857&type=1&theater
    Dzialła?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...