Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

Adwentowe wyzwanie -tydzień drugi

Za nami juz tydzień z choinką :)
Żałuję tylko ze tak mało osób wzięło udział w zabawaie, ale to dobra wiadomość dla dwóch dziewczyn, które postanowiły się podzielić swoimi ,,choinkowymi,, pomysłami ,
Dwie Agnieszki mają u mnie prezent :) Moja choineczka trochę inspirowana stylem vintage, wygląda tak:


W tygodniu drugim- tematem przewodnim jest GWIAZDKA,
Zapraszam do zabawy, bo przeciez większego zachodu naprawdę nie trzeba :)

A niejako przeciwwagą dla słodkiej romantycznej choinki  jest męska bransoletka, którą zrobiłam :)
 próbowałam lutowania miedzi ze srebrem, nie jet to takie proste...ciągle niestety mam tendencję do podawania zbyt duzo lutu...ale myślę, ze juz niedługo moje prace będą bezbłędne :)

Powtórzę raz jeszcze :) W tym tygodniu robimy, pokazujemy, fotografujemy, rysujemy, czy co też Wam przyjdzie do głowy GWIAZDKĘ/KI i wrzucamy linka do komentarzy :)

7 komentarzy:

  1. No nie to spóźniłam się z choinką :( A ja myślałam ,że dopiero od tego poniedziałku

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj coś pominęłam... buuu kurcze no ...
    Właśnie zaczęłam robić choinkę ..
    Ja też kiedyś się bawiłam w lutowanie, ale to było dawno jak jeszcze mój tata pracował w zawodzie..:D
    Praktyka czyni mistrza! Mnie się podoba twoje dzieło:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o widze meskie bizu ,bardzo ciekawe:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajć... I się zrobiłam nie powiem w co... Wczoraj nalepiłam gwiazdeczek z gliny a dziś zawiozłam je do pracowni do wypalenia.... Kurcze... I fotki zapomniałam zrobić :( To nic... wymyślę coś innego :) Twoja choineczka cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra... Nie zdążyłam nic zrobić... Więc nic swojego nie pokażę... Ale w tym okresie przedświątecznym tak sobie myślę i wspominam :) Zatęskniłam za żywą choinką i taką właśnie będziemy mieli w tym roku na Święta :) I ozdoby własnoręcznie robione... I łańcuchy z kolorowego papieru... I gwiazdki które kiedyś, będąc małą dziewczynką robiłam by zdobiły okna... Pamiętam ile zabawy miałam przy wywijaniu tych papierków by gwiazda się ładnie ułożyła... Mam nadzieję, że i moim dzieciom spodoba się takie własnoręczne wykonywanie ozdób Świątecznych... Oj miło tak powspominać... A gwiazdki będziemy robić o takie... http://www.youtube.com/watch?v=Wo8ZWyzI52g

    OdpowiedzUsuń
  6. alez swietna ta bransoletka meska...podziwiam!
    Czy to ja jestem ta jedna z Agnieszek???:)|

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...